4

Interior

Exterior

Creat pentru stilul tau.

Sportivitate si expresivitate.

In partea frontala, grila si bara de protectie,elemente distinctive ale gamei N, confera un aspect dinamic. Sigla „N” simbolizeaza traseul sinuos al unui circuit de curse, unde i30 Fastback N atinge niveluri maxime de tractiune si precizie.

Design elegant.

i30 Fastback N este primul model sportiv in cinci usi din segmentul C.
Personalitatea si sportivitatea autovehiculului sunt accentuate de:
bara fata preluata de la modelul i30 N in cinci usi, spoilerul spate
cu ornament negru lucios, bara de protectie spate, care include
lampa de ceata spate triunghiulara, jante din aliaj usor si praguri tip N.

Grila tip cascada

Personalitatea si sportivitatea
noului i30 N sunt accentuate de
bara de protectie spate, dubla
evacuare si spoilerul cu forma
aerodinamica.

Modelul are tractiune fata si transmisie manuala in sase trepte. Garda la sol micsorata si suspensia rigidizata si controlata electronic conduc la
reducerea ruliului, contribuind astfel la imbunatatirea manevrabilitatii si stabilitatii in viraje. Conducatorul auto are posibilitatea de a regla
amortizoarele – de la setarea pentru deplasarile confortabile de zi cu zi, pana la setarea pentru pista de curse. i30 N a fost conceput, din punct
de vedere aerodinamic, sa reduca portanta, mentinand o aderenta ferma, pentru o tractiune maxima. Diferentialul “N Corner Carving” contribuie
la imbunatatirea aderentei, transmitand optim puterea catre fiecare roata. Pentru pasionati, controlul electronic al stabilitatii (ESC) poate fi
total decuplat.

Diferentialul “N Corner Carving” contribuie la imbunatatirea aderentei,
transmitand optim puterea catre fiecare roata.

In functie de modul de conducere, pot fi selectate diferite moduri ale
sunetelor evacuarii. Sunetul difera in functie de deschiderea valvei variabile.

Asistenta la coliziune frontala (FCA)

Cu ajutorul senzorilor radar si al camerei frontale,FCA actioneaza in trei etape. Initial, sistemul avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.

Sistem de navigatie

Sistemul multimedia include functiile Apple CarPlay™ si Android Auto™, pentru redare audio sau direct de pe smartphone, precum si incarcarea wireless a telefonului.

Praguri personalizate

Initiala “N” simbolizeaza traseul sinuos al unui circuit de curse, acolo unde i30 N atinge niveluri maxime de tractiune si precizie.

Cotiera centrala fata

Pasagerii din fata beneficiaza de o cotiera centrala cu spatiu pentru depozitare, pentru un plus de confort.

Garantie

Garantia include sistemul de propulsie, directia, suspensia, precum si sistemul de franare

Sistem de navigatie

Sistemul permite conducatorului auto sa ramana in permanenta atent la trafic.
Cele doua aplicatii – Apple CarPlay si Android Auto – permit conectarea diferitelor dispozitive.

Asistenta parcare fata si spate

Sistemul ofera siguranta si precizie datorita senzorilor pozitionati pe spoilerele
fata si spate, avertizand sonor si vizual conducatorul auto despre apropierea unor
obstacole, in momentul realizarii manevrelor de parcare.

Sistemul permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala. Cu ajutorul sistemului sunt analizate diverse semnale ale autovehiculului, precum unghiul de virare, cuplul la volan, pozitia vehiculului pe banda de rulare sau timpul de condus.

Actioneaza butonul de pe volan pentru o schimbare rapida si lina intr-o treapta inferioara, asigurand o mai buna manevrabilitate a masinii pe circuit sau in rampa.

Control demarare

Sistemul de control al demararii ofera tractiune maxima pentru o demarare rapida. Reduce patinarea rotilor in momentul accelerarii bruste, controleaza autovehiculul, asigurand un demaraj de raliu.

Sincronizarea turatiilor

Actioneaza butonul de pe volan pentru o schimbare rapida si lina intr-o treapta inferioara, asigurand o mai buna manevrabilitate a masinii pe circuit sau in rampa.

Caracteristici